poniedziałek, 4 czerwca 2018

Początek

Heei! Od ostatniej mojej aktywności na tym blogu minęły już dobre 2 lata, i w końcu podjęłam się tego, żeby to zmienić. Od dłuższego czasu miałam przygotowanych już kilka postów, które pojawią się na moim drugim blogu KLIK więc bądźcie na bieżąco! :) Zbliżają się wakacje, więcej wolnego czasu więc stwierdziłam, że to dobry moment na to, żeby tu wrócić. Posty oczywiście będą o najróżniejszej tematyce; ćwiczenia, posiłki, luźne, codzienne posty, podróże, różne tagi, znajdziesz tu wszystko co Cię interesuje. :)
Może na początek jakieś Q&A ? zadaj mi pytanie na priv, w komentarzu tutaj, lub na INSTAGRAMIE a na pewno pojawi się w kolejnym poście!
Jeżeli masz jakiś kreatywny pomysł na post, lub chciałabyś/chciałbyś coś konkretnego zobaczyć na tym blogu, również pisz, na wszystkie wiadomości i komentarze odpowiadam.
Do zobaczenia! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz