poniedziałek, 14 marca 2016

Haul marcowy

Heei ! Mam dzisiaj dla Was dłuugi post który mam nadzieje uda mi sie jakoś zwęzić.
Więc przyszedł marzec a razem z nim zakupy! Z kosmetyków są to rzeczy w większości sprawdzone przeze mnie więc kilka Wam pewnie polece. :)

Dooobra, to zaczniemy najpierw od kosmetyków bardziej do pielęgnacji.

To na początek rzeczy chyba najbardziej podstawowe, czyli do demakijażu. Waciki, chusteczki których nie używam na co dzień ale zawsze muszą się u mnie znaleźć i oczywiście płyn micelarny. Ten płyn z firmy AA, kupiłam go pierwszy raz ale myśle, że zostanie ze mną na dłużej, ponieważ dokładnie zmywa moje rzęsy z czym zawsze miałam większy problem.



Balsam do ust z Avon z witaminą E. Jest on jeszcze z edycji świątecznej, świetnie i długo nawilża, jest to mój aktualny ulubieniec. W ogóle ja bardzo lubie balsamy do ust z avon, nigdy się jeszcze na żadnym chyba nie zawiodłam


Balsam brązujący z Lirene, ja mam akurat do ciemnej karnacji, trzeba go regularnie stosować bo inaczej kolor nie będzie w ogóle zauważalny co jest dla mnie minusem. Mój ulubiony i polecany najbardziej balsam brązujący był z avon (co niedługo zobaczycie w projekcie denko) i dawał on kolor natychmiast, oczywiście nie taki jak samoopalacz ale bardzo ładny i naturalny.


No i ostatnią rzeczą z pielęgnacji jest mój ulubiony krem do twarzy z under 20 po którym moja skóra jest bardzo miękka i wygładzona.


Z kosmetyków do makijażu kupiłam szminkę w odcieniu który już dawno szukałam. Golden rose nr. 05




Fluid z under 20, który średnio wpadł w moje gusta. Mam wrażenie że w ogóle nie chce się rozprowadzać. Moją twarz matuje tak w 70%


Moją podstawową rzeczą na zakupach jak wiecie jest eyeliner. Ciągle ten sam, ukochany, jedyny, najlepszy z eveline


Sztuczne rzęsy z hebe które kupiłam na 18 przyjaciela, oczywiście do wielokrotnego użytku. Chciałam w makijażu postawić na oczy i stwierdziłam że kupię jak najbardziej naturalne, ponieważ z moimi naturalnymi rzęsami większe rzęsy wyglądałyby bardzo sztucznie.



A tutaj efekt jak to wyglądało, niestety innego zdjęcia nie mam


Z kosmetyków do włosów mam podstawowe rzeczy, czyli suchy szampon o moim ulubionym zapachu, lakier do włosów oczywiście najmocniejszy, i mój termoochronny spray który stosuje przed prostowaniem, kręceniem i często też przed suszeniem włosów





Nooo i moja ulubiona część, czyli ubrania!
Idzie wiosna a za tym nowa ramoneska, chyba moja ulubiona część garderoby. Kupiłam ją w sinsay i jak na razie bardzo dobrze się sprawdza, jedynym minusem jest brak kieszeni.



2 basicowe crop topy z h&m. Zakochałam się w tym pierwszym



Czarna koronkowa sukienka z h&m (ta sama co na zdjęciu z rzęsami)





Okulary z sinsay, które kupiłam tan na prawde nie mając zamiaru ich kupować. Wychodziłam już z galerii i zobaczyłam że bardzo mocno świeci słońce, przez co ja często kicham, więc stwierdziłam że to dobry powód do kupna nowych



No i najlepszą rzeczą z całego haulu są moje nowe nike air force 1. Uwielbiam buty które na nodze wyglądają na w pewnym stopniu masywne i do tego są całe białe, czyli idealne buty dla mnie



No i oczywiście podstawą każdego nowego miesiąca jest też nowa glamour. W dodatku był lakier z mojej ulubionej firmy Virtual nr 14 "crazy cha cha". Moim ulubieńcem jest też nr 13 "I want to dance!", zakochałam się w tych nazwach





Nio a teraz tak na koniec zapraszam Was na mojego DRUGIEGO BLOGA KLIK ponieważ dzisiaj wieczorem pojawi się na nim pierwszy post którego nie możecie przegapić! Miłego tygodnia koty! :*

5 komentarzy:

  1. Cudowna na szminka :)i sukienka też cudowna :) obserwuje
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna szminka!:D
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i design bloga ;)
    będę zaglądać częściej

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Czekam na kolejny :*
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń