czwartek, 24 marca 2016

#1 wielkanocne diy

Heei ! Święta coraz bliżej więc z tej okazji mam dla Was wielkanocno-wiosenne diy. Postaram się co pare dni wstawiać jakieś nowe pomysły na wiosenne ozdoby :) a dzisiaj pokaże Wam coś, co ja osobiście uwielbiam czyli kule ozdobne w moim przypadku w tym momencie z chusteczek, ale równie dobrze możecie je zrobić z bibuły, cienkiego papieru i tiulu (moim zdaniem najładniejsza opcja). Wykonanie nie jest trudne a do pracy będzie Wam potrzebny tylko materiał, nożyczki i kawałek jakiegoś sznurka albo drucika, kto jak woli.


Rozłożyłam moją chusteczke, położyłam na nią jeszcze 7 tak, żeby powstało 8 warstw i zaczęłam ją zwijać w wachlarz.



Później zgięłam go na pół i na zagięciu zawiązałam sznurkiem,


No i na koniec zostało już tylko porozkładać materiał tak, jakby chciało go się oddzielić jeden od drugiego.
Ja swoje kulki zawiesiłam na żyrandolu co dało fajny efekt gdy zapala się światło.


Możecie też zrobić mniejsze kulki, które fajnie będą wyglądały na wielkanocnym stole.


Komentujcie jeśli spodobał się Wam taki szybki post a będzie ich więcej :*

3 komentarze:

  1. Super :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł :) spróbuje takie zrobić :D pozdrawiam
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł!
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń